Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Godmorgon

Av Mia - 16 mars 2010 08:35

4.e natten i soffan

Halvsittandes

Med 24 kg unge i knät

och det enda jag kan tänka på

är hur otroligt många

bissart dåliga och menlösa

tvprogram

serier

och filmer

som produceras

Börjar fundera på

att ta ett seriöst snack

med inköparna

och programidekläckarna på

Sveriges samtliga

tvkanaler och produktionsbolag

Fast å andra sidan

kanske jag borde skicka en bukett

stora röda rosor

som en kärleksförklaring

Det är ju faktiskt så

att tack vare er

kan jag somna

trots 24 kg rossel

Tack




 
 
Ingen bild

Mor

16 mars 2010 10:02

Är du inte hemma? Tänkte komma in på en fika, ring mig snabbt.

 
snart pappa.

snart pappa.

16 mars 2010 10:18

Godmorgon. hoppas du får en underbar dag. Har hälsat och och vart glad =)

http://pappatobbe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 17 juli 2011 22:46

Skrev ett kort tag och sen gjorde livet att jag inte orkade skriva Inte på nya bloggen Inte här Jag orkade knappt leva Andnigsstopp Sömnbrist Bråk om assistans Och skilsmässa Allt sammanslaget blev för mycket Men nu är jag tillbaka Och jag...

Av Mia - 1 september 2010 09:34

på bloggen Välkomna att följa med :)

Av Mia - 29 augusti 2010 22:59

som spelas flitigt  hemma hos oss  så är det Melissa Horn till min glädje och dom andras huvudvärk Tror inte hon är ball nog för killarna men själv är jag väldigt svag för melodiös vispop Så godnatt   ...

Av Mia - 29 augusti 2010 21:55

Vi har varit och fiskat med en Viggo som började storgråta  och skrek tröstlöst i en kvart Något som irriterade Adde MYCKET så nästa gång är det bestämt att Viggo får stanna hemma för han skrämmer iväg fiskarna sådeså Grejat med nya...

Av Mia - 24 augusti 2010 22:37

Hahaha tydligen finns det en hybrisruta på bloggen som heter  Fråga mig Så våga fråga Jag kan avslöja redan nu att jag har stl 39 på ena skon och 40 på andra Kan även avslöja att om jag bara lyckas ta en bild på mig så kommer jag ...

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards