Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Men vem försökte jag lura

Av Mia - 31 mars 2010 15:03

när jag skrev att jag var pigg

Jag lämnade barnen

vek lite tvätt

skrev ett inlägg

och somnade som en klubbad säl

Jag tvärdäckade!

Vaknade klockan 14 av att jobbet ringde

annars hade jag nog snarkat än

Nu blev det jobb istället

på fredag

lördag

och söndag

Storhelgsob+skatteskulden från helvetet

= perfekt match

Tack för det!

Nu sanering av köket

sen tycker säkert Adde att han ska få komma hem


 
 
faktamannen

faktamannen

31 mars 2010 15:49

Hej!

Är bara här inne för att spionera lite.... Letar efter bloggare som försöker undvika att skriva "Idag har jag typ vart på stan å köppt sååå jääla najsa öronmuffar", och andra totalt oinspirerande anteckningar. Tyvärr har det gått så långt att jag var tvungen att sätta på mig min engelska jakthatt och ta fram förstoringsglaset, då jag sökt utan resultat i två dagar!? Hittade den första intressanta bloggaren här för ca en timme sedan! Nu börjar det rulla på och fler potentiellt värdiga bloggare tycks finnas inom räckhåll...... Roligt att du gillar det jag skrivit hittills! Jag kan ju, som du nog vet, anses som en ganska enerverande typ (enl. de onda), men hittills har jag nästan enbart fått positiv "cred" av mina nya fans. Ett fåtal fegisar har skrivit ogillande kommentarer utan att ge mig chansen att få "clincha" då ingen av dem lämnat ngn adress!? Lamt, fegt och en aning ointelligent då jag tydligt påpekar mitt syfte i min pres. Snart dags för dagens inlägg men jag har inte riktigt bestämt vilket ämne som skulle passa bäst? Måste ju tänka på vad jag skriver så det inte blir för häftigt för invånarna i Jantelagens Mekka (du påstod ngt likn.?).... Ha det fint, och jag såg förresten att du gillade tatueringar! Det kan man kanske säga att jag med gör...? Jag är lite hemlig pg a att jag är privatdetektiv till vardags. Piz aot och håll ögonen öppna, då bloggplatsens höjdpunkt vankas!

http://faktamannen.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

31 mars 2010 15:55

Såg vad du skrivit om faktamannens inlägg. Måste bara hålla med dig om hur sjuk syn vissa lärare kan ha på barn. Min lillebror fyller 11 år och är mer begåvad vad det gäller skolarbete än alla andra i sin klass. Inte fick han någon uppmuntran inte. När de fick ny mattebok så gjorde han klart nästan hela boken när de fick första läxan, och det fick han skit för. De ville ha ett snack med pappa, där de gnällde på att det inte var bra för de andra barnen att han arbetade så fort. Nu har han bytt skola och räknar matte för årskursen över honom :)

http://lindalindgren.blogg.se

 
Anna

Anna

31 mars 2010 16:18

hm... att gå 6 kilometer eller att ha sex !?!? dagens fråga på min gata i byn.
Fast nu har jag beställt en solstol med tillhöranade filt så jag ta en myspaus när SOLEN skiner !!!!

http://en-helt-ovanligt-vanlig-mamma.bloggplatsen.

 
Linda

Linda

7 april 2010 13:58

Tack så mycket! ja,han hade tur som kunde byta skola, alla kan inte det.. Men, skolsystemet ja.. det är inte alltid en lärare ska vara en lärare. :( Kolla bara på den där rektorn som tog till våld mot två elva-åringar..

http://lindalindgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 17 juli 2011 22:46

Skrev ett kort tag och sen gjorde livet att jag inte orkade skriva Inte på nya bloggen Inte här Jag orkade knappt leva Andnigsstopp Sömnbrist Bråk om assistans Och skilsmässa Allt sammanslaget blev för mycket Men nu är jag tillbaka Och jag...

Av Mia - 1 september 2010 09:34

på bloggen Välkomna att följa med :)

Av Mia - 29 augusti 2010 22:59

som spelas flitigt  hemma hos oss  så är det Melissa Horn till min glädje och dom andras huvudvärk Tror inte hon är ball nog för killarna men själv är jag väldigt svag för melodiös vispop Så godnatt   ...

Av Mia - 29 augusti 2010 21:55

Vi har varit och fiskat med en Viggo som började storgråta  och skrek tröstlöst i en kvart Något som irriterade Adde MYCKET så nästa gång är det bestämt att Viggo får stanna hemma för han skrämmer iväg fiskarna sådeså Grejat med nya...

Av Mia - 24 augusti 2010 22:37

Hahaha tydligen finns det en hybrisruta på bloggen som heter  Fråga mig Så våga fråga Jag kan avslöja redan nu att jag har stl 39 på ena skon och 40 på andra Kan även avslöja att om jag bara lyckas ta en bild på mig så kommer jag ...

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards