Alla inlägg under mars 2010

Av Mia - 14 mars 2010 22:02

verkligen på det?

Nej vi kör lite party här

Äh varför snåla

vi tar ett rejält

kräkparty

Alla som röstar på

att det var en

engångshändelse

Sträck upp handen

nu

En klar majoritet röstade

på engångshändelse

Bra 

då klubbar vid det  

Av Mia - 14 mars 2010 21:34

bara jag

och min tvätthög

Den är i samma storlek

som sin nära släking skräphögen

Ni vet

Fragglarna

Tror den får växa lite till

bara över natten

den borde inte

få så vansinnigt mycket gödning

på dom få timmarna

Så godnatt

och dröm sött

Av Mia - 14 mars 2010 20:13

med detsamma

och andra på en gång.

Jag fick äta upp min stress

i videobutiken

Asterix var en riktigt rolig film

i 54 minuter och 26 sekunder

Sen var den paj

kaputt

trasig

Spelade ingen roll vad vi gjorde

Filmvisningen varade i 54 minuter

och 26 sekunder

Nästan lika lång tid

som vi var i videobutiken

Fast jag hade ett ess

i rockämen

som inte ens gud räknat med

Wipeout hade premiär idag

så plötsligt hade jag

skrattande barn

som låg i sina sängar

1 timme tidigare än vanligt

Outgrundliga är herrens vägar

säger dom som säger att dom vet

tydligen är det så

Av Mia - 14 mars 2010 18:00

längsta 45 minuter

4 barn

1 videobutik

( heter det så fortfarande )

och ett löfte om att hyra EN film

som dom skulle komma överens om

Det slutade med


   


En film jag inte tror

någon egentligen ville se

men efter 43 minuter

hotade jag med att hyra




åt dom.

2 minuter senare

var vi på väg hem

Gud vilken bra mamma jag är  

Av Mia - 14 mars 2010 17:24

Måste vara en lokal ras

Även kallade bergklättrarankor eller attackerabrödmatandebarnovanifrånankor

Vi lyckades fånga dom på bild

Enligt Adde är dom så nära köttätande vilddjur

som en anka överhuvudtaget kan bli

  Viggo skrattade så han tappade andan när Kasper kastade mat     Ser ni attackankan?   Tinus var inte riktigt lika nervös över snöhögsankorna


Tror Adde är mättad på fåglar ett tag

  

Av Mia - 14 mars 2010 13:13

fler i familjen

som gärna använder dator

  

Av Mia - 14 mars 2010 12:27

verkligen gå ut

Men jag vill inte

barnen vill inte

tvätthögen vill inte

Fast jag vill inte kännas vid den heller.

Nu skyller jag vår innevaro

på Viggo

  

Han sover så gott

Citadon är tydligen hans grej

Innan 14 ska vi ut

Idag ska det matas änder

Mycket fåglar i den här familjen?




Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards