Alla inlägg under mars 2010

Av Mia - 25 mars 2010 11:35

och informerad om att dövheten

kommer infinna sig ett antal veckor innan den ger med sig

Vet inte om jag ska se det som en nit eller vinstlott

Ungarna tycker iallafall att det är otroligt roligt

att driva med mamman

Så rara så

Det blev ingen städhjälp

men jag fick hostmedicin iallafall,

nästan lika bra

Viggo och jag ska shotta ikväll

och sen jäklar ska det sovas.

Vilka vågade framtidsdrömmar jag har



Av Mia - 25 mars 2010 09:02

det blir ett besök på vårdcentralen

igen

Annan pencilin och hostmedicin

står högst på önskelistan just nu

och en städhjälp

men jag tror inte läkaren är intresserad av det extraknäcket

tyvärr

I eftermiddag ska ungarna få testa koppel

på våra bebisar


  


Selma och Dolly

Jag har en  föraning

om att ungarna kommer gilla det

betydligt mycket mer

än katterna

Av Mia - 24 mars 2010 22:09

på pencilinkuren är det imorgon

och jag är inte ett dugg jäkla bättre

Jag är bara omgiven av en otroligt obehaglig doft

av pencilin

Det är allt annat än behagligt

I`m so damn sexy...not

speciellt när halsen gör ondare än innan kuren

och öronen värker som dom gjort

i en vecka nu

Dövheten är dessutom ordentligt besvärande

och tillsammans med tinnitustjuten

så börjar jag tro att nån där uppe eller nere

driver med mig

Nej imorgon blir det vårdcentralen igen

Om jag hör vad dom säger




Av Mia - 24 mars 2010 21:54

Var till företaget med världens sämsta tv-reklam

Det är priceless

m.a.o ÖoB

Vad står föresten O:et för

Jag får inte ihop det med överskottsbolaget

Notan slutade på strax över 750 kronor

och jag kom hem med

rengöringsmedel

tvättmedel

tvål

schampo

tandkräm

inte en av varje

utan minst 4

eller fler

Är jag helt vriden eller vad?

Vem fasiken köper rengöringsmedel för 750 kronor??

På NK hade jag förstått det men inte hos Carl

Fast vi köpte påskgodis också

för 140 kronor

Rengöringsmedel för 610 kronor

Finns det hjälp mot sånt?

Av Mia - 24 mars 2010 13:12

eller finns det något annat

att skylla på?

Min man tog resterna av fredagens godis 

la i en påse och knöt ihop

För att ungarna inte ska okynnesäta

under veckan

Nu är påsen inte uppknuten

utan uppriven

och ungarna är inte ens hemma

Hmmm hur ska jag förklara det här?

  

Av Mia - 24 mars 2010 13:01

det är jag det

Iallafall om man tänker bort

den halva majonästuben

 och litern med oboy

Det är ju ändå 3 månader till badsäsongen...

Av Mia - 24 mars 2010 12:28

Jag har lite energi!

Eller rättare sagt hade

Innan jag städade klädkammaren, barnens badrum

och köket

Sen dog jag nog en smula

Men det är sååå skönt

att på första gången på tre veckor

känna för att göra något

Nu ska det bli ordning på torpet

YES we can

som Obama och byggare Bobs lastmaskiner skulle sagt

Inatt svimmade jag

2 gånger

efter varandra

ingen aning om varför

hade jag inte kapat äggledarna hade jag garanterat varit gravid

nu är jag bara konstig

men jag är van

Tinus trodde jag somnat på golvet

så han gick och la sig igen

då tror man att morsan är trött :)

Nu lunch

sen vardagsummet

Yes we can!


Av Mia - 23 mars 2010 18:50

346:-

direkt in på kontot

från Dalarnas försäkringsbolag

i återbäring

Det tackar jag för

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards