Alla inlägg under mars 2010

Av Mia - 20 mars 2010 10:57

vi är

Nu har karln tandvärk

och är jättesvullen

  

Mitt öra värker fortfarande

vill bara att det ska gå hål

NU

så är det klart sen

Tanken var att jag skulle jobba på måndag

men det känns ganska kört

Idag ska barnen till sin pappa

bara till imorgon

men det ska bli så skönt att få SOVA

Pratade med försäkringskassan igår

och blev informerad om att enligt deras tabeller

så sover en 7 åring

10-12 timmar

per dygn

Så är det bara

Viggo gör inte det

Ett bra dygn sover han 6 timmar

Så var det inte

Det visste hon

Hon skulle skicka hem ett sovschema som jag skulle fylla i

så får jag se att han sover

mycket mer än jag TROR

För står det

i försäkringskassans papper

att du sover 10-12 timmar

då jäklar gör du det

Punkt

Av Mia - 19 mars 2010 09:13

Phillip Morris

Har någon sett den?

Funderar på att försöka övertyga min äkta hälft

att åka till gävle imorgon

Äta på Helt enkelt och gå på bio

Fast först in en snabbis på ikea och köpa en lampa

men hysch, det är en hemlis ;)

Tycker det låter som en utmärkt lördag

Idag blir det äntligen tvätthögens tur

Det är en ojämn kamp

men jag hoppas fortfarande på att vinna

trots 4 tvättkorgar

mot 1 tvättmaskin


Av Mia - 19 mars 2010 04:57

Ligger i soffan

igen

längtar verkligen efter min säng nu

i 8 dagar har Viggo hostat och spytt slem

Hur är det ens möjligt, var kommer allt ifrån?

Han har verkligen fixat allt

min lilla hjälte

och det är längesedan

han tyckte något var så jobbigt

som nu

Fasiken vad ont det gör

i mammahjärtat


Av Mia - 18 mars 2010 15:45

Faluns stolthet

Förrutom hoppbackarna

som används så flitigt

Det är invigning idag

för skidspelet alltså

inte hoppbackarna

Jag är måttligt intresserad av skidor

tycker faktiskt det är en av världens tråkigaste idrotter

alla kategorier

Men det är inte så ofta det händer något i den här staden

så tom soundchecket INNAN invigningen

blir en liten fest

Fram till för fyra dagar sedan

var torget täckt av stora snöhögar

Dom skyfflades bort

sen skrapade man ihop dom sista små resterna

och gjorde en backe för snowboarduppvisning

Den här backen är mindre än den minsta snöhögen

som var där för 4 dagar sen

  

Hur tänkte man då?

Nu ska jag vara glad, herregud det händer ju något i stan

Dom har ställt dit en jättestor skärm

som visar bilder av flaggviftande norrmän

och kungen

Jag gissar att han inte kunde komma

Sen ska det spelas livemusik

invigningsmusik kan tänkas

av Farbror Fläsk

  

Jag blir så stolt




Av Mia - 18 mars 2010 14:07

deppig

eller bara allmänt less

kolla in En fantastiskt rolig sida :)

och gläds åt

att det alltid finns dom

som har det värre

iallafall för stunden

Av Mia - 18 mars 2010 13:52

ok jag erkänner

Jag som aldrig någonsin

ever

skulle skaffa facebook

Har skaffat mig ett konto där

Skäms lite men nu är jag en lika lycklig, social och välanpassad medborgare

som alla andra

Eller?

Vad ska jag med skiten till?

Om jag vill skriva något till nån

så skriver jag väl det till den

inte så att alla andra ser det

eller?

Har använt det i 4 dagar nu

och jag förstår inte..

Jag är en totalidiot när det gäller allt tekniskt

säkert när det gäller en hel del annat också

beroende på vem man frågar

men facebookhysterin förstår jag mig inte riktigt på

om jag ska vara ärlig

Fast det kanske inte behövs?

Det är bara att svara

-Klart jag har facebook

och le

Av Mia - 18 mars 2010 09:59

ungarnas rum se ut


såhär såg det ut



Någonstans har det gått väldigt väldigt snett


     

Av Mia - 18 mars 2010 09:04

Idag kommer mer eller mindre

hela dagen gå åt till att

städa

Inte så spännande

Sen kommer förhoppningsvis Anna hit

Lite mer spännande

SEN ska jag följa med Mia

och kolla på ett radhus

som dom ev ska göra till sitt

DET är spännande

Finns få saker som jag går igång på

som att kolla på hus

Damn vad wild and crazy jag är!


Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards