Alla inlägg den 2 april 2010

Av Mia - 2 april 2010 11:17

När barnens mormor och morfar kom innanför dörren igår

Kommer Adde rusande

Så lycklig att han hade passat i den vidriga

sjunde himlen serien

-MORMOR ropar han

och springer

och kastar sig i famnen

på morfar

???

Tänk om man fick låna hans hjärna bara för en dag

Av Mia - 2 april 2010 10:55

ock en gång till...

påsk?

Hur kan det behövas städas så mycket i ett hem?

Jag har aldrig varit en ordningssam person

snarare kaotisk

och ostrukturerad

Kärlek och glädje har liksom räckt

Ett flock dammälgar i varje hörn har aldrig stört mig

men nu...

fan det är nästan så jag skäms

men jag blir oerhört stressad om det är rörigt

Fast bara hemma hos mig själv

hos andra får det mer än gärna vara både rörigt och kaotiskt

där är det fridfullt

och hemtrevligt

Börjar jobba klockan 16

där är jag fortfarande smått kaotisk

och rörig

Skumt.

De tre stora barnen spelar

Viggo har fått citadon

undrar vem som har roligast?

Idag lekte vi kast med litet barn

Det ser brutalt ut

och alla som tycker att man ska ta det så lugnt med Viggo

hatar det

men han älskar det

så då leker vi.

Fy fasiken vad jag längtar till våren nu

Vi tog en kvällspromenad igår

  

och hamnade på en lekplats

med konstgräs

Det syns inte på bilden

för under lekställningen

var all snö kvar

men jag ville inte gå därifrån

gräs utan allergi

den 1.a april

kan livet bli så mycket bättre?

  

Nu ska jag kramas med mina ungar

innan dom far till far

för att knäcka ägg

Från oss alla till er alla

en riktigt

GLAD PÅSK

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards