Alla inlägg den 5 april 2010

Av Mia - 5 april 2010 21:55

en Måndagkväll i den här familjen


Visst låter det underbart :)

Av Mia - 5 april 2010 21:27

och kaoset är fulländat

Det blev ett extrabarn också

och av någon anledning så innebär

1 extrabarn

ca 10 gånger högre ljudvolym

Det är nu jag skulle vilja vara mattegeni och räkna ut den ekvationen

Mitt urusla humör i morse baserades på flertalet saker

men det mesta är utrett och fixat

så nu är jag bara trött

och mina öron brutalt misshandlade av toner

som skulle sprängt vilken decibellmätare som helst.

Idag gjorde jag något chockerande

och lite smått unikt

Jag var i kyrkan

Jag är nog så långt ifrån troende man kan vara

alla kategorier

men det är ett bra ställe att tänka,

och fashineras av vad dom kunde

        

för nästan 400 år sedan

Nu har Adde någon ide om attjag ska flytta ner hans madrass på golvet

först för att han ville det

sen för att det kliade när han ligger i sängen ?

sen för att han ramlar ner?

Undrar hur många underbara förklaringar som kommer under kvällen.

Tänkte börja med LKHF idag men det gick inte alls

såvida inte Lindt:s moussefyllda choklad på något vis

är sprängfylld med protein

Fan jag behöver lite karaktär



Av Mia - 5 april 2010 12:24

väntar mest på att barnen ska komma hem

det är inte skit

det är rosor och fanfarer

eller nått

eller inte alls just nu

Återkommer

  

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards