Alla inlägg den 10 april 2010

Av Mia - 10 april 2010 14:11

det händer ingenting ;)

Inget mer än att jag mådde pyton

och hade magknip hela eftermiddagen

men inget kräkkalas...

peppar peppar

Har varit och hämtad Adde idag

så nu är familjen komplett igen

Ungen ringde och begärde hämtning

och när jag säger att vi kommer och hämtar honom

så blir svaret

-Jaja jag ska bara sätta på mig en tröja först

till saken hör att han var minst 30 minuters bilåkande bort

så söt

I övrigt så är Tinus på ett sjujävla humör

fräser och är ilsk så fort någon säger något

eller visar sig.

Gissar att han tyckte betydligt mycket bättre om att vara hos mormor

där han inte ens behövde plocka bort tallriken efter sig

Fast dom ska väl bli bortskämda någon gång också

eller?

Jag sov över Viggos inhalationer inatt

det var så himmelskt skönt

men det straffar sig kan jag lova

plötsligt var han inte bara Darth vaders son

utan Darth vader himself

Man vänjer sig vid lugnet så fort

Jag är så less på dessa jäkla inhalationer

Vi tillbringar nästan 3 timmar per dag

bara för att han inte ska rossla sönder öronen på sin omgivning

och lungorna på sig själv.

Nu ska jag försöka få på alla fyra monster ytterkläder

så ska vi röra oss mot hosjö

och hälsa på vänner

Tänkte ungarna skulle få röja lite ute 

för kroppen behöver ju faktiskt det

eller så är det för att våra kära vänner

har ett superfint helvitt hem...



Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards