Alla inlägg den 17 april 2010

Av Mia - 17 april 2010 15:12

Kasper fick en snilleblixt

sprang ner på torget

och kom hem med 4 askar njutning

De andra tre är också sams och på bra humör

Dags att ta ner Till salu skylten  


Av Mia - 17 april 2010 14:15

idag är det Mias födelsedag

Kan tyvärr inte komma på kalaset ikväll

men jag hoppas du får en underbar födelsedag

Ett annat skäl till att hurra litegrann

är att i natt

kommer maken hem

efter en veckas frånvaro

Behöver jag säga att jag längtar


  






Av Mia - 17 april 2010 14:01

energin alltså

och lika plötsligt

så blev livet så mycket lättare

Inte blev det sämre av kommentaren från Anita

"Hei, fikk lyst til å skrive noen ord til deg som kanskje kan få deg til å se litt lysere på den kommende operasjonen. Datteren min, på 5 år, har en medfødt stor scoliose, og er inne på sykehuset nå for sin 10 VEPTR operasjon. Hun har aldri hatt noen form for komplikasjoner. Nå har Viggo en annen forhistorie enn henne men dette med bakteriell infeksjon og om at staget skal gå gjennom huden, tror jeg kan være "felles" risiko. Hun har falt ned fra de høyeste gjerder, men det har aldri vært noen tegn til staget.


Vi tenker skjeldent på operasjonene utenom når hun faktisk er på sykehuset.


Lykke til med Viggo!!!"


Det är klart att det här ska gå bra

han är ju tots allt vår lilla kämpe

Energin räckte även till en röjning

av hela lägenheten

Mer än välbehövligt

och så vansinnigt mysigt

när det doftar

  

Hemtrevligt är ordet

Ungarna är dock tll salu idag

alla fyra

det tjafsas bråkas skvallras

och jävlas i största allmänhet

Sen är dom totalt oförstående

till varför jag inte känner mig särskillt laddad

för att gå på stan med dom

Imorgon blir det marknad

i Borlänge

om dom inte är bortskänkta innan dess



Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards