Alla inlägg den 21 april 2010

Av Mia - 21 april 2010 18:14

på anställningsintervju!

Jag har två jobb idag

men man kan alltid hoppas

att det blir tre

men jag tror inte på det

Men att ens bli kallad på intervju

är mer än jag kunde hoppas på

Jobbet är som ansvarig matsalsvärdinna

på en lunchrestaurang

och i min värld är det ett drömyrke

När jag såg annonsen slog hjärtat ett dubbelslag

och jag skickade snabbt iväg ett kort

väldigt kort brev

Sen har livet rusat på

och när dom ringde idag

så fattade jag inte vad det handlade om

Han lät väldigt frågande

när han sa

-Är du fortfarande intresserad

Nästa onsdag klockan 16

Håll en tumme för mig då


Av Mia - 21 april 2010 09:30

efter lite lägenheter

och vi bor i fel stad

Dom jag pratat med

tror att jag driver med dom

Men är det verkligen så

att bara för att man har en bunt ungar

så ska man per automatik vilja bo i en villa

Jag är groteskt dålig på allt vad trädgårdsarbete heter

Att dränera grunden

eller byta fönster intresserar mig inte alls

Jag vill kunna åka bort i två veckor utan att grannarna får spunk

över djungeln som frodas på det som ska vara en gräsmatta

och att göra en asfaltsträdgård

är nog inte heller så populärt

Jag är slö

bekväm

och totalt jäkla handlingsförlamad

när det gäller renoveringar och ränteökningar

Ge mig bara en stor lägenhet

5-6 rok

minst 160 kvm

centralt

Jag har inte högre krav än så

;)

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards