Alla inlägg den 26 april 2010

Av Mia - 26 april 2010 11:03

och något mer utvilad

efter en fantastisk helg

i huvudstaden

Hotellet var fantastiskt

på alla vis

personal

rum

och restaurang

rekomenderas varm

Underbara rum

och den bästa middag

jag någonsin ätit

Det var precis vad vi behövde

och vi kommer garanterat åka tillbaka

Söndagen tllbringades inne i gamla stan

och på slottet

  

Helt vansinnigt hur mycket yta

som används

till absolut ingenting

Fast samtidigt

så är det onekligen väldigt pampigt

  

Vi hann med ett lite kyligt besök

på Pampas Marina

Där maken var som ett barn

i en godisaffär

  

Jag är väl lite mer

måttligt road

av allt som rör vatten

På ösndagskvällen var det dags

för Bounce

sista uppträdande

någonsin

och jisses vilken uppträdande!

Fick jag beställa en talang

serverad på silverfat

så skulle det fasiken vara att kunna dansa

Det var en otrolig upplevelse

och jag hoppas verkligen

att Bounce kommer fortsätta

trots

The last Bounce

Bilresan hem var tuff

men klockan 2 inatt stöp vi i säng

och nu är det snart dags att traska

upp till hab

och få ordning på cpapen

Sen är det en vecka kvar

Välkommen verkligheten


Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards