Alla inlägg den 28 april 2010

Av Mia - 28 april 2010 18:47

Viggo hostar

oroväckande mycket

På måndag åker vi till Astrid Lindgrens

på tisdag opereras han

det finns verkligen inte tid

för någon sjuka nu

inte i någon form

Dagens väntrumsbild

  

föreställer vårt vardagsrum

Idag blev det nämligen celebert besök

av en dam från kommunen

och två kändisar från habiliteringen

Så nu hoppas jag allt är klart

inför avresa

och hemkomst

I övrigt så rusar mest dagarna på

vi letar ett alternativ till boende

och två adresser fångade vårt intresse

  

Fast det var bara adresserna som lockade

inte husen

Tvivlar på att det vimmlar av ställen

som uppfyller våra önskemål

som det så fint heter

egentligen är det regelrätta krav

Jag var på intervju idag

anställningsintervju

Tror det gick ganska bra

i den benämning att jag inte gjorde bort mig

fullständigt

Nu borde jag tvätta

det kommer jag antagligen inte att göra

mer troligt

så kommer jag tugga i mig lite rester

av fredagsgodiset

ciao!


Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards