Alla inlägg den 29 april 2010

Av Mia - 29 april 2010 11:09

ska bli en ny kategori här

Dagens citat kommer dock från gårdagen 

då han kom inrusande i köket

där jag satt 

tillsammans med tre kvinnor i åldern 35-55

stannar tvärt 

och säger med sin lillgamla röst

- Ursäkta mig,vad gör dom här tre damerna här

Hmmm undrar hur det kommer låta

när han går på krogen?

Av Mia - 29 april 2010 10:59

Nu ska sonen börja spela

bordtennis

  

eller som vi vanliga dödliga säger

pingis

Det kan nog bli en intressant erfarenhet

MIssade ett möte idag

eller rättare sagt

jag var där 6 timmar för tidigt

bra Mia

Måste börja göra matlådor inför sjukhusvistelsen

Efter Viggos olycka

tillbringade vi 4 månader på sjukhus

micromat är därmed lite uttjatat

minst sagt

Matlådor för 14 dagar

och det enda jag kan komma på

är spagetti och köttfärssås

känns som det kommer bli 

en torftig månad

Nu ska jag, Viggo och Malin ut

och göra stan

och äta lunch

Fan vad jag är duktig på att hålla i pengarna

Yes i am...

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards