Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Varför är jag så dum?

Av Mia - 30 april 2010 08:47

I något bissart ögonblick

av extrem övertro

på mig själv

så har jag tackat ja

till att jobba dygn

imorgon

Dvs jag ska komma hem

24 timmar innan vi åker

till stockholm

för att vara borta i minst två veckor

Jag måste röja

packa vanlig packning

packa viggos halva sjukhus som han ska ha med sig

till sjukhuset ?

laga matlådor

tvångskramas med barnen

Var det ett så jäkla smart beslut?

Har dessutom sträckt halva ryggen

och nacken

Jag är inte stressad

alls

fan vad jag ljuger dåligt

Idag är det valborg

vi ska packa n alla ungarna i bilen

och åka upp till barnens Mormor och Morfar

fast det vet dom inte än

Mormor och Morfar alltså

Är det något vi ska ta med oss Mamma?

Viggo håller på och hostar lungorna ur sig

jag hoppas att han blir godkänd

för operation

iallafall

annars är det några månaders väntetid

igen

då kommer jag bli ett vrak

Tinus var och spelade pingis igår

det gick bra

över förväntan faktiskt

men det är bara tre gånger kvar

sen är det sommaruppehåll

till september

Typiskt mig att vara så seg

Yes!

Min underbara jobbarkopis Martin skrev precis

att han tar halva mitt pass

16-09

8-16

blir en underbar tid att jobba







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 17 juli 2011 22:46

Skrev ett kort tag och sen gjorde livet att jag inte orkade skriva Inte på nya bloggen Inte här Jag orkade knappt leva Andnigsstopp Sömnbrist Bråk om assistans Och skilsmässa Allt sammanslaget blev för mycket Men nu är jag tillbaka Och jag...

Av Mia - 1 september 2010 09:34

på bloggen Välkomna att följa med :)

Av Mia - 29 augusti 2010 22:59

som spelas flitigt  hemma hos oss  så är det Melissa Horn till min glädje och dom andras huvudvärk Tror inte hon är ball nog för killarna men själv är jag väldigt svag för melodiös vispop Så godnatt   ...

Av Mia - 29 augusti 2010 21:55

Vi har varit och fiskat med en Viggo som började storgråta  och skrek tröstlöst i en kvart Något som irriterade Adde MYCKET så nästa gång är det bestämt att Viggo får stanna hemma för han skrämmer iväg fiskarna sådeså Grejat med nya...

Av Mia - 24 augusti 2010 22:37

Hahaha tydligen finns det en hybrisruta på bloggen som heter  Fråga mig Så våga fråga Jag kan avslöja redan nu att jag har stl 39 på ena skon och 40 på andra Kan även avslöja att om jag bara lyckas ta en bild på mig så kommer jag ...

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards