Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Mia - 12 juli 2010 01:15

men nu hoppas jag ha energi

att skriva

att drömma

att leva

Det har varit för mycket

punkt

Viggo har varit dålig

han har varit vaken

mer eller mindre dygnet runt

liksom Tinus

som trots två olika sömnmediciner är vaken

och psykologen är på semester

Barnen har varit på väg att slå ihjäl varandra

Jag och karln har varit på vä att strypa varandra

och jag har varit på väg att hoppa

Hade balkongen bara varit lite högre upp

så hoppet hade haft nån effekt

Nu har jag fått sova

och idag kom vi bort från stan ett tag

Först medeltidsmarknad

och sen till Vintjärn

för att bara vara

och plötsligt så anar jag en gnutta energi

Så nu ska jag mata den sidan hos mig

flitigt och generöst

Natti





Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards