Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Mia - 8 augusti 2010 09:04

men gör vi  rätt

Vi har möblerat om i mer eller mindre hela lägenheten

för att få det finare

och luftigare

Men aldrig någonsin har det varit så jäkla stökigt

Är det ordning i ett rum

så betyder det att hallen ser ut som eter hirochima

och är hallen i ordning

så beror det endast på att ma flyttat allt till vardagsrummet

Likaså med Viggos hjälpmedel

Gud vad jag längtar till skolorna börjar

inte för att ungarna är borta på dagarna

okej jag ljög

jag längtar mig galen

efter att inte behöva höra

mamma mamma mamma

24 timmar om dygnet

16 räcker gott

men framförallt för att hälften av grabbens stolar

tippbrädor och rullstolar

då får en permanent plats i skolförrådet

fram till nästa lov

Jäkla påhitt

Igår fyllde min kära far år

63 år

Det är på ungarna och sina föräldrar man ser

att åren går

rynkorna och extrakilon

måste3 bero på spegelfel

right??

Vi var ialfall upp till Vintjärn

och varenda gång jag är där

så får jag en akut längtan

efter att bo på landet

och ha djur

Att både jag och maken

är lika ohändiga som en flodhäst med borrmaskin

höll på att avlida när gräsmattan

 på 800 kvm skulle klippas i huset där vi bodde

och att vi är så bekväma att det är jobbigt att gå till ica

50 meter bort

det är förträngt då

och maken får testaa sitt tålamod några timmar

på att övertyga mig om

att eldning, vedkapning och skottning

det är för andra människor

Kram

Bilder kommer snart

har tydligen tappat bort min telefon









PANIK



Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Skapa flashcards