Alla inlägg den 16 april 2010

Av Mia - 16 april 2010 20:52

för ett nytt EEG för lillherrn

Medvetandenivån har ökat till något fantastiskt

Han kommunicerar, har åsikter och är väldigt stark i sin person

Att titta på Talang med honom har blivit en upplevelse

då han är stenhård i sin bedömning

Vissa nummer dissar han totalt

andra blir han lugn av

och vissa

hittills tre i kväll

har lockat honom till skratt

1. Två rappande rullstolsburna killar

2. En trollkarl

3. En robottdansare


Det som är så häftigt är att dom han skrattat åt

har fått riktigt bra betyg av juryn

Sista gången EEG gjordes så var det en liten förbättring

och gången innan det var det också en förbättring

så nu är jag jäkligt nyfiken på hur ett nytt EEG skulle se ut

tro knappast det är någon försämring


Av Mia - 16 april 2010 16:48

även kallad mjukisbyxdagen

skräpmatsdagen

och 

"sitta hela familjen i fem minuter och titta på tv tillsammans innan några av ungarna börjar dansa/sjunga/bråka/somna dagen"

Viggos vagn har fått punka

efter mycket om och men fick jag tag på en tekniker

Klockan 14 skulle vagnen vara klar

Klockan 14 hade jag släpat Viggo uppför Svärdsjöbacken 

som är en lååång backe

speciellt när man skjuter på en tung rullstol

med 25 kg gosse i

Jag hade även bokat tid med Li så hon skulle hjälpa med nerför backen

tyckte det kändes riskabelt att ta rullstol, vagn och viggo

Kl 14 var det ingen vagn som var klar

han hade haft fel delar!

En liten liten fråga då bara

har inte teknikerna på lasarettet några telefoner ?

Vi skulle haft vårstädning idag

och jag skulle ha druckit något glas vin med Li

men det blev inget av det

Jag ska placera mina ungar på balkongen

ätandes pizza

sen ska vi kolla på talang

vilken underbar fredag det ska bli



Av Mia - 16 april 2010 02:25

tydligen är det mycket bättre att

snurra

sparka

vrida

stå på huvudet

räkna ut jordens medeltemperatur

och lösa mysteriet med prissättningen på Sj:s biljetter

om det ändå vore så väl

F-n vad jag är less på att inte sova!

Hjärnan går på högvarv

vilket i sig kanske inte gör någon större nytta

men det gör fasiken inte kroppen lugn.

Jag som skulle ha storröjning morgon

zombieröjning är aldrig särskillt effektivt

Godnatt

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards