Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Mia - 1 juni 2010 13:02

och jag känner mig mest less

sjukt jäkla less

Viggos operation gick bra

sen kom sepsisen

magsjukan

och nu andningsbesvären

Något har hänt med prinsens luftstrupe

och ingen vet vad

Plötsligt så stryps lufttillförseln till lungorna

och han blir blå

och får panik

Sen släpper det

men ångesten släpper inte

varken hos honom

eller hos mig

Att se sitt barn kippa efter luft

och känna sig totalt maktlös

och uppleva att läkarna inte lyssnar på vad du säger

det är tortyr

Vi är tillbaka i stockholm igen

för att lätta på stagen

för att låta viggo bli sned igen

kanske börja rossla

och få andningsapneer

Om en timme ska dom  minska sträckningen i stagen med 2 cm

men dom tror inte ens att det är där problemet sitter

man gör det mest för säkerhets skull

funkar det inte

så får vi utreda vidare

I Falun...

Vi har varit på sjukhus i 26 dagar sen operationen

26 dagar av väntan

dom första 12 köper jag

resten har varit förvaring

Jag saknar mina barn

Jag saknar att få kramas med min man

Att få vakna hemma

Att äta något annant än micromat

Jag saknar katterna

Att få öppna posten

Att få vara en familj

och jag börjar bli riktigt riktigt less



Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards