Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Mia - 13 maj 2010 20:17

Fy fan vad jag är less nu

Viggo har spytt idag

massor

och använt blöjor

om man säger det fint

om man pratar som normalt folk

så har skitit så in åt helvete

Sköterskan tröstade dock

med att det inte luktade magsjuka 

vilket jäkla jobb

att kunna identifiera smittor

med näsan

Det är ytterligare en sån sak

som gör att man inte kan låta bli

att älska sköterskorna här på 34:an!

Träffade på fd Cpmamman här

och Viggo blev lite förtjust

i hennes söta Tekla

Hade hoppats att han skulle få flirta lite till

och jag hade gärna fått utlopp

för lite socialpanikenergi som börjar infinna sig

men nu ligger vi här

och hoppas att sköterskan

kan sina smittor

Nu vill jag hem

Hem ja...

Vi ska ju bygga ett rum åt Prinsen

i vardagsrummet

var hem en snabbis idag

för att försöka komma överens

om hur vi ska göra rent praktiskt

och försökte gjorde vi

men inte fasiken kom vi överens

och imorgon kommer hans hjälpmedel

Smart Mia

You`re so damn smart

Missade att köpa middag idag

så nu ska jag hinka kaffe

Låter som en bra ide

när magkatarren gör sig mer påmind

än någonsin

Men hey jag gillar kaffe

( eller ja det var väl en överdrift

Det duger om inget annat finns )

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards