Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Mia - 14 maj 2010 20:56

pga lånad dator

och totalt katastrofal användare

Bot och bättring lovas

efter hemkomst


Av Mia - 14 maj 2010 20:49

är verkligen ingenting för mig

Tanken på att spruta in främmande substanser

i kroppen

skrämmer mig

mycket

När läkaren kom idag

och berättade att viggo behöver blodförtunnande

i 20 dagar till

så kom nervositeten

men nu är det gjort

idag gav jag honom det otäcka sticket

med det svidande medlet

och det gick bra

Varken han

eller jag

svimmade

skrek

eller dog

fan jag blir ju nästan lite stolt

Av Mia - 14 maj 2010 19:37

som tillbringas på sjukhuset

Denna gång är vi isolerade

pga misstänkt magsjuka

med andra ord

inte särskilt mycket fredagsmys

överhuvudtaget

Magsjukan verkar dock ha gått över

men vi blir kvar här

till på Måndag

om allt går som beräknat

och det gör det ju

Påminn mig om att aldrig klaga

över bristen på egentid

Det är ju en helt värdelös tid!

Vill inte alls vara själv här

Saknar dom andra trollen

saknar min man

saknar vännerna

saknar att ha nån form av koll

på nått

Men satan i gatan

vilken sjukvård vi har i Sverige

jag kan inte låta bli att imponeras

och vara tacksam

Det mottagande

och den vård som vi tar förgiven

existerar faktiskt inte

för miljontals människor

runtom i världen

Tack vare att vi bor i " rätt" land

så får våra funkisar

en ärlig chans

att tillföra världen

en sjujäkla massa kärlek



Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards